29 Aralık 2015 Salı

BLOGGER ARKADAŞLARIMA.....

Yeniyıl mesajı

Mutlu günler diliyorum herkese....
2015 deldi de geçti birçok insanımızı.... umarım 2016 barışla, sevgiyle, mutlulukla,gülen yüzlerimizle gelir. Endişe, kaygı,korku,mutsuzluk yok olup gider artık.... 
 Ben umudumu, şu 2000'den sonra doğan kristal, romantik  çocuklara bağladım. Büyüsünler de şu dünyayı çiçek, böcek, aşk, meşk  düzeltsinler istiyorum. Bizim nesilden hayır yok bu dünyaya..... 
Blogu açtığımdan beri  yüreği güzel o kadar çok insanla tanıştım ki, hepsi keşfedilmeyi bekleyen ayrı dünya gibiler, sözleri tatlı-özleri tatlı, -doğru- onlar için hala tek, bazen kahkaha atarım onları okurken, bazen üzülürüm. Destekçilerim onlar benim...Fikir istediğimde de, üzüldüğümde de, sevindiğim de de,savıp sövdüğümde de yanımdalar...Hiçbiri ile yüz yüze karşılaşmadım.Ama hepsinin içini-dışını, çocuklarını, hayatlarını, düşüncelerini az çok  bilirim. Sessiz takipçilerim var benim mesela orada oldukları bildiğim...mail grubum var mesela sorularına elimden geldiğince cevap vermeye çalıştığım... hepsini ayrı ayrı çok sevdim. Blog dünyası bana farklı bakış açıları kazandırdı. Burası saf ve temiz bir dünya....İyi ki bu blogu açmışım iyi ki sizleri tanımışım...      
Beylik laflarla bu yazımı bitirmek istiyorum. Eyy bloggerlar dünyayı biz kurtaracağız..sanıyorum :))) Mutlu yıllar.....

44 yorum:

  1. Mutlu Yıllar Sertaç Hanım, Nice sağlıklı yıllara.
    Kocaman Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de size kocaman sevgi dolu öpücükler :))

      Sil
  2. Güzel dileklerine katılıyorum Sertaç'ım, haydi inşallah:))))kurtaralım şu dünyayı:))güç bizimle olsun :))
    Mutlu yıllar........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Voltron'ı oluşturalım artık Müjde'm Sana da mutlu yıllar :)))

      Sil
  3. Size de çok iyi bir yıl dilerim
    Sevgiler :))
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler size de sağlıklı,mutlu yıllar

      Sil
  4. İlk üzerime alınan ben oldum sanırım. Ben de bloglar hakkında aynı şeyleri düşünüyorum. Ne zaman kendimi yalnız hissetsem bir tık ötede benimle aynı dili konuşan insanlar olduğuu bilmek, hiç çıkarı olmadan sadece iyilikleri paylaşmak için yazdıklarını bilmek beni çok rahatlatıyor. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru cümle bu işte.... aynı pencereden bakıp,aynı dili konuşmak....bloga girdiğim zaman dünyadan soyutlanmış hissediyorum kendimi. bu durumda beni mutlu ediyor. Size de mutlu sağlıklı bir yıl diliyorum. Sevgiler

      Sil
  5. Sağlıklı,mutlu ve umutların bol olduğu nice yıllara . Sevgiyle ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber aydınlık,güzel günlere...mutlu yıllar

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Handancım sie de mutlu,sağlıklı yıllar diliyorum..sevgiler

      Sil
  7. Evet, güzel insanlar diyarı bloglar :) Mutlu yıllar diliyorum Sertaç hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiyle yaşayan insanların dünyası..Teşekkürler size de...:)

      Sil
  8. inşallah mutluluk haberlerimizi paylaştığımız bir yıl olur..

    YanıtlaSil
  9. Hadi bakalım, bize kolay gele. :)) Beylik bir cümleyle bitireyim: İyi yıllar.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo senin beylik cümlen daha güzel olmuş...Dünyayı güzellik kurtaracak,sevmeyle başlayacak herşey....sevgiler mutlu yıllar

      Sil
  10. Mutlu yıllar Sertaç. Voltran'da bana da yer var mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mıııı Gül..başköşede hem de...herşey gönlünce olsun mutlu yıllar :)

      Sil
  11. Dünyayı kurtarmak... neden olmasın ki :) Evet iyi ki bloglar ve blog arkadaşlığı var :)

    Mutlu yıllar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasınnnn? sevgi mesajları ile başlayacağız...size de mutlu yıllar sevgiler :)

      Sil
  12. son cümlen benim için de çok anlamlı Sevgili Sertaç, kesinlikle sana katılıyorum, blog dünyasındaki nezaket, sabır, hoşgörü , doğallık, birlik ve tamamen karşılıksız destek tüm dünyaya yayılsa işte o zaman dediğin olabilir :)) iyi yıllar arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ateşi yayan değil,sevgiyi yayan insanlarız..Umudumu kaybetmedim ben..mutlu yıllar sana da arkadaşım sevgiler :)

      Sil
  13. Ne güzel bir yazı olmuş. Blogger aşkına evren bize emanet. .Mutlu yıllar. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha evet voltran-voltran-voltran hahahaha mutlu yıllar sevgiler :)

      Sil
  14. Mutlu yıllara Sertaç...Bende yeni nesilden umutluyum..Yarınlar güzel olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar Gülizcim...evet güzel olacak

      Sil
  15. canım bende kendi adıma şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki BENDE SENİ İYİ Kİ TANIMIŞIMMMMM. mutlu bir yılda görüşmek dileği ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni...Çok teşekkür ederim.Mutlu yıllar

      Sil
  16. Thank you very much...Of course..Happy new year

    YanıtlaSil
  17. Nice umut dolu, sağlıklı senelere...

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Size de mutlu,sağlıklı yıllar diliyorum

      Sil
  19. çok tatlısın Sertaç ben bu postu çok sevdim:))
    ne kadar önemli ve değerli saptamalar kesinlikle karşılıksız bir duygu alışverişi yaşananlar..
    nice mutlu, sağlıklı, neşeli günlerde buluşmak dileğimle..
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sebuşcum mutlu,sağlıklı yıllar :))

      Sil
  20. Harika bir 2016 olsun arkadaşım:)))

    YanıtlaSil
  21. tatlım sertaç,
    kendi dünyamızın güzelliği,saflığı,iyiliği bu dünyayı kurtaracak kadar büyük,ama dünya küçük:)))
    sevgiler canım ve mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Havva Di mi...küçük olsa da diğer dünyalılar bizim gibi yaşamayı öğrenecek birgün :)))

      Sil
  22. Geç kalsam da iyi dilekler iletmenin zamanı olmaz diye düşünenlerdenim, hele de yürekten geçiyorsa, blog dünyasında sizi tanımaktan mutluluk duydum Sertaç Hanım, mutlu yıllar dilerim ben de..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...