5 Ağustos 2014 Salı

KAŞ

KAŞ

Herkese tekrar merhaba...çok güzel geçen bir tatilden sonra, işte geldim buradayım.....
Bu sene tatile;  tamamen plansız, programsız, rezervasyonsuz hem de arife günü  çıktık....Aldığımız riski düşünün artık :)

Bindik bi alamete gedeyoz gıyamete amaneyyyyyy

Yol boyunca kocacım bize
-Bakın nerede kalacağımızı bilmiyorum, stres yapmak yok, beni strese sokmak hiçççç yokkk...diyerek yol boyunca bizi bi güzel motive etti....

İlk durağımız Kekova idi. Şansımız yaver gitti ve ev pansiyonculuğu yapan bir ailenin 2 odasını bir günlüğüne kiraladık. Kekova gezimizi bir sonra ki postta anlatacağım. 

KAŞ LİMANI

Kekova'dan çıktıktan yaklaşık 45 dk.sonra Kaş'a geldik. 
İlk izlenim biz hapı yuttuk şeklindeydi...:)
Sokaklar dar.. tıklım tıklım, sağlı sollu arabalar park etmiş, yoldan bir araba zor geçiyordu. Arabayla biraz dolaştık..Otellere, apartlara boş yer sorduk. Hepsinde aynı cevap maalesef yok'un ardından gelen , burun kıvırarak, yarımadaya bakın belki vardır şeklindeydi.... 

KAŞ

Tabii bu beğenmemezlik ifadesiyle, bizde oluşan kanı Çukur bağ yarımadasının berbat bir yer olduğu idi. Niye böyle davrandılar bilemiyorum ama Yarımada, Kaş'tan daha güzel...İyi ki gitmişiz.... Neyse biz boynumuzu büküp adaya doğru yola çıktık..Birkaç otele daha sorduk yokk. Sonra Ankara'dayken araştırdığımız Antıphellos'a da soralım dedik. Ve bingoooo
Antıphellos

 Club Antıphellos  güzel ve temiz üç yıldızlı  bir otel...Bu sene 3 tanede kendilerine ait  yüzme havuzu olan 7-8 kişilik villa yaptırmışlar gayet güzel...Aileniz kalabalıksa eğer; makul sayılabilecek fiyatlara kendi evinizde gibi tatilinizi geçirebilirsiniz. 

Antıphellos villaları
                                      Antıphellos villaları

ŞAHİKA ERCÜMEN

Biz gitmeden 15 gün önce Şahika Ercümen 91 metre dalarak dünya rekorunu Kaş'ta kırmış. Konaklama sponsoru Antıphellos Otelmiş.

KAŞ BEACH
Patika bir yoldan,ağaçların arasından  geçerek plaja iniliyor. İniş kolay, çıkış biraz zor....Her güzelin bir kusuru vardır di mi ama?
KAŞ BEACH



TEMİZ DENİZ
Kıyıya indiğinizde kayalıkların üstüne kurulmuş bir beach ile muhteşem berraklıkta turkuaz bir deniz  karşılıyor sizi...
TEMİZ DENİZ
Şunu söyleyebilirim... şimdiye kadar girdiğim en iyi denizlerden biriydi Kaş'ın denizi ......
Bakmayın böyle kayalıkların yüzeye yakın göründüğüne bayağı derin.....
KAŞ MEYDAN
Kaş meydanı....
Cennet meyvalarının tadına bakılmadan geçilmedi....
KAŞ

Sokakları daracık fakat çok sevimli...

KAŞ

O şişelerin içine Kaş havası, Kaş suyu koymuşlar :)

TAŞ BOYAMACILIĞI

Taş boyamalar... Renkler ne kadar canlı değil mi? 
Ne marifetli insanlar var yahu.... 

EMZİREN KEDİ


Bu da Kaş'ın anne kedisi....Ne kadar mağrur....Yavrusunu emziriyor.Anne her şekilde anne işte.......
Kısaca bizim Kaş'a yolumuz düştü çok beğendik...Trafik ve kalabalık olmadığından dolayı Yarımadayı daha çok beğendik..Tavsiye ederim.
                                                                                          Sevgilerimle



20 yorum:

  1. sertaçcım
    ne güzel gördün,gezdin,yazdın:))
    20 li yaşlarımda arkadaşımla gitmiştim teeee ne zamannn!
    kalkan beni mahvetmişti güzelliğinden,kaş da ayı güzel:)
    hoşgeldin:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacım daha 5 yıl olmuş sen gideli canımmmm
      Teee ne zaman falan değil öyle :)
      Hoşbulduk hayatım

      Sil
  2. Kaş, onlarca kez Antalyaya gitmeme rağmen, bir türlü gidemediğim bir yer.
    ne kadar berrak görünüyor denizi.
    İnşallah bu yaz görebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz...Gidin Kaş'a pişman olmazsınız.Sevgiler

      Sil
  3. Orasi ne kadar guzel bir yermisss... Cok begendim, bir gun kismet olursa mutlaka gidilecek yerler arasina alindi :) Bence harika bir tatil olmus Sertaccim, nice boyle guzel tatiller olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel geçti tatilimiz Sinemcim.
      Teşekkürler güzel yorumun için
      sevgiler

      Sil
  4. İşte geldim. Resimler ne kadar harika çıkmış öyle. Hepsini çok beğendim. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) iade-i ziyarete geldim,sizi takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Sertaç hoş geldin ne güzel anlatmışsın Kaşa gitmeyi düşünürsem senin sayfandan mutlaka faydalanıcam çok güzel bir yermiş sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meltemcim...Gidersen eğer pişman olmazsın Esen bir havası var Antalya gibi yapış yapış olmuyorsun
      sevgiler

      Sil
  7. O denize bir gün gireceğim. Kulaçlar atılacak. Ahdim var..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericim umarım ahdın en kısa zamanda gerçekleşir. o kulaçlar benim içinde atılsın isterim
      sevgiler

      Sil
  8. Merhaba
    Beyaz Begonvil'den geliyorum. Blogunu takibe aldım bana da beklerim.Çok gitmek istiyorum Kaş'a orada blogger bir arkadaş var özellikle onunla tanışmak için bile giderim...
    Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz...Hemen geliyorum.Kaş gerçekten güzel
      Bahsettiğiniz blogger arkadaşı bilseydim eğer bende tanımak isterdim
      sevgiler

      Sil
  9. Güzel bir tatil geçirmişsiniz gibi, insanın Kaş'a gidesi geliyor. Su berrak olduktan sonra kayalar hiç önemli değil gerçekten. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufuk muhteşem bir denizi vardı Kaş'ın özellikle yarımadanın...
      Hoşgeldin sayfama sevgiler

      Sil
  10. Merhaba Sertaç Hanım,bloğumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Bloğunuzu izleyeceğim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...